Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
17 september 2020 om 15:39 In reactie op: Review – Xiaomi Deerma DEM-ZQ610 600 Multifunctioneel Stoomapparaat #9405AlexanderSleutelbeheerder
Hoi Thomas,
Nee, deze zuigt niet. Dit is écht een stoomreiniger. Voor de review ook eens gevoeld hoe heet de stoom is: NIET DOEN, gloeiend heet. Dus ideaal voor grondige schoonmaak!
Grt
Alexader
GadgetsFromChinaAlexanderSleutelbeheerderInstallatie mogelijkheid toegevoegd om Netflix op de Mediaplayer te installeren. Dit werkt namelijk niet via de Google Play Store …
AlexanderSleutelbeheerder@SGJules: Ja, je kunt gewoon vanaf afstand printen op deze printer via de APP. Maakt dan dus niet uit waar je bent. Je hoeft NIET in hetzelfde netwerk te zitten als de printer 🙂
@Dirk: je mag een mail naar ons sturen: info @ gadgetsfromchina PUNT nl
Grt
Alexander
Gadgets From ChinaAlexanderSleutelbeheerderHoi,
Helaas, ik heb zelf Android en ik heb de App gedownload via de QR-code die erbij zat …
Ik denk niet dat je de App terug zult vinden in de App Store.GrtZ
Alexander
Gadgets From ChinaAlexanderSleutelbeheerderGoedenavond,
Excuses voor de late reactie. Wij hebben zelf deze thermische printer ook in gebruik, maar niet in combinatie met andere software. Wij gebruiken écht alleen de Memobird App om alles af te drukken. Ik durf ook niet met zekerheid te zeggen of deze printer daar wel geschikt voor is.
AlexanderSleutelbeheerder@Marten: bedankt voor je reactie en hulp met de links naar de firmwares.
@Kenny: Ik zou de V88 gewoon lekker aan laten staan. Deze gaat zelf namelijk na een bepaalde tijd in power-save modus. Dan heb je nog steeds een AB die werkt. Het klopt, dat als je hem uit zet met de AB, dat de box echt uit gaat, en dus dan ook niet de AB herkent.
@Patrick: Ik herken dit probleem niet. Mogelijk kun je eens met een andere versie van de Netflix App proberen (de-installeren en opnieuw via de Google Play Store) of via even een andere versie installeren via de APK (niet via play Store) vanaf bijvoorbeeld: https://www.apkmirror.com/apk/netflix-inc/
AlexanderSleutelbeheerderHoi Marten,
Heb je een link voor de mede-lezers die ook mogelijk willen upgraden naar Android 6.0?
Je kunt via de browser ook losse APK’s downloaden via bijvoorbeeld http://www.apkmirror.com. Mogelijk kun je dan wel de gewenste programma’s vinden voor de box.Grt
Gadgets From ChinaAlexanderSleutelbeheerderHoi Miel,
Dit is inderdaad vreemd. Krijg je een melding als je de telefoon aan doet, dat je een pincode moet invoeren? Komt er bovenin het scherm wel te staan dat er een SIM in zit? Dit toestel moet gewoon werken, ook met een prepaid SIM kaart! Het je al geprobeerd om de SIM in het andere SIM-slot te stoppen? Er passen namelijk 2 SIM-kaarten in dit toestel …
Laat het ons weten …
Grt
Alexander
GadgetsFromChinaAlexanderSleutelbeheerderGoedemorgen all,
Voor de mensen waarbij de box helemaal niets meer doet of vast loopt:
1. Voer een hard reset uit. Dit doe je door het knopje IN de AV-aansluiting (dus in het gat zit onderin een knopje) te drukken. Dan zal de V88 resetten.
2. blijft jouw V88 hangen, ook na de hard reset, dan heb je een firmware nodig. Voor de V88 (niet PLUS) is hier de firmware-pack (incl. tools) te downloaden: http://www.gearbest.com/blog/download/scishion-v88-firmware-pack-101HIER kun je alle V88 related firmwares vinden!
HOE je een firmware moet updaten moet je even zoeken op Google! – Firmware Flash V88
– http://www.top10tvboxes.com/scishion-tv-box-firmware/AlexanderSleutelbeheerder@leandro: Ja hoor. Je kunt, omdat de V88 Pro gewoon op Android draait deze gewoon resetten naar fabrieksinstellingen. Let wel dat je dan alle eigen geinstalleerde toepassingen kwijt bent. Dit kun je natuurlijk zo weer installeren via de Google Play Store. KODI zal er ook nog gewoon op staan, maar dan wel weer op standaard instellingen.
Je kunt de reset vinden onder Instellingen –> Backup en Herstel –> Terugzetten naar fabrieksinstellingen.
AlexanderSleutelbeheerder@leandro: Ja hoor. Je kunt, omdat de V88 Pro gewoon op Android draait deze gewoon resetten naar fabrieksinstellingen. Let wel dat je dan alle eigen geinstalleerde toepassingen kwijt bent. Dit kun je natuurlijk zo weer installeren via de Google Play Store. KODI zal er ook nog gewoon op staan, maar dan wel weer op standaard instellingen.
Je kunt de reset vinden onder Instellingen –> Backup en Herstel –> Terugzetten naar fabrieksinstellingen.
AlexanderSleutelbeheerder@Mathieu Rietman. Ja hoor. Je kunt heel veel afstandsbedieningen gebruiken. En deze hoeven ook nog een helemaal niet duur te zijn. Zie hier voor een aantal voorbeelden:
AlexanderSleutelbeheerderHoi Frans,
De V88 ondersteund helaas geen 5Ghz band, alleen de 2.4Ghz. Ik begrijp even niet het verschil tussen jouw wifi modem en wifi router. Ik begrijp dat je, naast je draadloze modem ook nog ergens draadloze router hebt staan voor beter bereik? Als beide gewoon 2.4Ghz aan kunnen (vrijwel altijd, tenzijn ALLEEN 5G aan staat), maar je kunt er niet op één inloggen, dan moet je deze eens even uit zetten en weer aan. Je kunt aan de V88 niet veel veranderen namelijk.
Je lost alle problemen, ook dat van KODI Add-ons, gelijk op door één netwerkkabel te trekken naar de TV. Daar een swtich neerleggen en dan kun je alle apparaten daar gewoon BEDRAAD inpluggen (TV, V88 Box, Apple TV en evt. versterker en spelcomputers!!!)
Grt
Alexander
GadgetsFromChinaAlexanderSleutelbeheerderHoi René,
Je hebt deels gelijk als het gaat om het bellen en WhatsAppen via de No.1 D5+.
Je kunt wel degelijk bellen via de D5+, maar het daadwerkelijke gesprek loopt dat wel via de telefoon. Maar via Bluetooth kun je gewoon praten tegen de smartwatch en geluid kun je hier ook uit horen!Voor wat betreft WhatsApp kun je inderdaad alleen de berichten zien binnenkomen. Ik krijg op mijn D5+ gewoon de notificatie binnen dat er whatsapp berichten zijn binnen gekomen. Het beantwoorden is niet mogelijk, want daarvoor heb je inderdaad een SIM nodig (om WhatsApp écht op de Smartwatch te installeren).
Grt
GadgetsFromChinaAlexanderSleutelbeheerderHoi Leroy,
Paar mogelijkheden (tenzij die écht kapot is …)
1. HDMI kabel vervangen
2. Andere HDMI poort op de TV gebruiken (evt. HDMI switch gebruiken)
3. Testen op andere TV of je daar hetzelfde probleem hebt
4. V88 eens volledig resetten (via instellingen terug zetten naar fabrieksinstellingen).Ik hoop dat je hier verder mee komt!
Grt
Alexander
GadgetsFromChina -
AuteurBerichten