Review – Android 5.1 Mediaplayer – V88 TV-Box

Home Forum Reviews van producten Review – Android 5.1 Mediaplayer – V88 TV-Box

9 berichten aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
  • Auteur
    Berichten
  • #6298
    Patrick
    Gast

    Hallo,

    Ik heb de box aangeschaft en deze werkt prima.
    Echter wanneer ik Netflix op zet krijg ik geen ondertitteling parameters zijn juist ingesteld maar helaas niets.
    Ik kan van gesproken taal veranderen maar ondertitteling lukt me niet.
    Kan iemand mij hierbij helpen aub?

    #6346
    Kenny Dachy
    Gast

    Beste ik heb sinds een week de V88 Scishion box heel tevreden van op een ding na. Ik kan mijn box afzetten met mijn afstandsbediening maar niet terug aan zetten dus dan moet ik de voeding uitrekken en terug in steken om hem op te starten maar natuurlijk zijn de datum en de tijd dan terug naar standaard 1970 is er een mogelijkheid om dot te verhelpen ?
    Vriendelijk groeten Dachy Kenny

    #6438
    Alexander
    Sleutelbeheerder

    @Marten: bedankt voor je reactie en hulp met de links naar de firmwares.

    @Kenny: Ik zou de V88 gewoon lekker aan laten staan. Deze gaat zelf namelijk na een bepaalde tijd in power-save modus. Dan heb je nog steeds een AB die werkt. Het klopt, dat als je hem uit zet met de AB, dat de box echt uit gaat, en dus dan ook niet de AB herkent.

    @Patrick: Ik herken dit probleem niet. Mogelijk kun je eens met een andere versie van de Netflix App proberen (de-installeren en opnieuw via de Google Play Store) of via even een andere versie installeren via de APK (niet via play Store) vanaf bijvoorbeeld: https://www.apkmirror.com/apk/netflix-inc/

    #6647
    Nathalie
    Gast

    Hoihoi, net de tvbox ontvangen. Aangesloten, en nu film kijken. Maar helaas, krijg steeds de melding dat er geen streek beschikbaar is…. Nieuwe films maar ook oude…. Hoe kan ik dit oplossen?

    #6860
    Marco
    Gast

    Beste,

    Ik heb een V88 aangeschaft en geeft nu een groen beeld en is ook niet meer uit te zetten. Achter bij de rj45 aansluiting blijf het lampje constant geel branden. Terwijl dat normaal groen knipperend is. Is dit kastje te restten of is hij naar zijn grootje? Of zijn er nog andere oplossingen.

    Alvast bedankt,

    Groetjes Marco.

    #6966
    Jelle
    Gast

    Halloo,

    Ik zit via dat rkmc maar wat nu ? Ik wil enkel een link voor goede series en films maar wat te downloaden? En waar precies
    Alvast bedankt

    #7005
    Wilko derksen
    Gast

    Hallo op mijn v88 wordt het beeld soms groen wat kan ik daaraan doen

    #7086
    mourii
    Gast

    hallo allemaal k heb zo box gehad van een vriend. maar ik snap geen bal van. zou iemand me willen uitleggen hoe k het makkelijkste films kan downloaden en of kijken. heb van alles geprobeert.

    mvg mourrii

    #7859
    Stefanie
    Gast

    Mijn kastje blijft hangen op het begin scherm, zwart met Android erop.. HELPPPP?! Iemand haha

9 berichten aan het bekijken - 31 tot 39 (van in totaal 39)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Reacties zijn gesloten.