Review – Android 5.1 Mediaplayer – V88 TV-Box

Home Forum Reviews van producten Review – Android 5.1 Mediaplayer – V88 TV-Box

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 39)
  • Auteur
    Berichten
  • #4855
    Ralph
    Gast

    Hallo,

    Ik heb de V88 box ook gekocht om eens te kijken wat het is voor de prijs. Nu stuit ik op het volgende probleem, ik kan geen resolutie instellen in Kodi bij de video instellingen. In de instellingen in Android zelf staat die op 1920×1080 dus dat is goed. Nu speelt hij de 1080 films af maar in de hoogte van het beeld is het beeld uitgerekt. De beeld calibrstie staat ook goed. Iemand een idee?

    #4870
    leandro
    Gast

    hallo allemaal,

    tijdens wat rotzooien in de instellngen heb ik perongeluk iets aangepast. ik krijg dit niet mer ongedaan.
    het beeld is gwn raar. ik heb een zwart beeld met de symbolen die heel onderaan op het zwart balkje zijn alleen zijn deze symbolen groot. duw ik op de muis toets krijg ik ook een zwart scherm met een grote pijl (muispijl) op mn scherm. heb wel al geprobeerd om op de knop apps te duwen en toen kreeg ik het scherm met mijn app menu maar vanaf moment dat ik iets opende kreeg ik weer de zwarte scherm. met andere woorden ik kom nergens in,niet in een app en niet in mijn instellingen.

    is er een mogelijke hard reset of …??

    het gaat om een V88 Plus 4K

    groetjes

    #5012
    Mathieu Rietman
    Gast

    Vraaagje bestaan er ook losse afstandbediengen die van mij heeft het begeven. Helaas werk ik met een iPhone en kan niks vinden.

    #5076
    Marten
    Gast

    Andre,

    Dank voor je antwoord:
    ——————————————-
    Nu het antwoord op jou vraag,
    Ja, je kan de box aansluiten op verschillende manieren.
    Via HDMI heb je direct beeld en geluid.
    Als je hem aansluit op andere wijze, dan moet het geluid appart bekabeld worden.
    Dat is enkelt 1 extra snoertje ten opzichte van een HDMI kabel die alle singnalen in 1x doorlaat.
    —————————————————
    Ik heb de V88 inmiddels. Maar ik ben nog op zoek naar het juiste kabeltje tussen de V88 en de TV (SPDIFF uitgang V88) met deze uitgangen:

    Ik heb nog een oude tv zonder HDMI. Staat in de keuken (19″ Samsung LE19R7)
    Wel met Scart, AV in, etc.
    Kan ik de AV uit van deze box gebruiken? En hoe is dan de kwaliteit?
    Plaatje van de ingangen: https://www.sat4all.com/forums/uploads/monthly_01_2017/post-49033-0-54889300-1484406145.jpg

    Ik nl een Satelliet schotel, maar kan via een Android App ook de Canal Digitaal kanalen streamen. Dan leg ik dus een netwerk kabel aan naar de keuken icm deze Android tv box.

    Dank, Marten

    #5359
    Alexander
    Sleutelbeheerder

    @Mathieu Rietman. Ja hoor. Je kunt heel veel afstandsbedieningen gebruiken. En deze hoeven ook nog een helemaal niet duur te zijn. Zie hier voor een aantal voorbeelden:

    https://gadgetsfromchina.nl/?s=air+mouse

    #5360
    Alexander
    Sleutelbeheerder

    @leandro: Ja hoor. Je kunt, omdat de V88 Pro gewoon op Android draait deze gewoon resetten naar fabrieksinstellingen. Let wel dat je dan alle eigen geinstalleerde toepassingen kwijt bent. Dit kun je natuurlijk zo weer installeren via de Google Play Store. KODI zal er ook nog gewoon op staan, maar dan wel weer op standaard instellingen.

    Je kunt de reset vinden onder Instellingen –> Backup en Herstel –> Terugzetten naar fabrieksinstellingen.

    #5361
    Alexander
    Sleutelbeheerder

    @leandro: Ja hoor. Je kunt, omdat de V88 Pro gewoon op Android draait deze gewoon resetten naar fabrieksinstellingen. Let wel dat je dan alle eigen geinstalleerde toepassingen kwijt bent. Dit kun je natuurlijk zo weer installeren via de Google Play Store. KODI zal er ook nog gewoon op staan, maar dan wel weer op standaard instellingen.

    Je kunt de reset vinden onder Instellingen –> Backup en Herstel –> Terugzetten naar fabrieksinstellingen.

    #5842
    Marten
    Gast

    Hoi,

    Was even uit de running, maar vandaag de V88 weer opgestart.
    Ik krijg een DRM foutmelding op de CanalDigitaal app.
    “Dit DRM schema wordt niet ondersteunt door uw apparaat”

    Op Google weinig te vinden. Wellicht iemand ervaring?

    Dank, Marten

    #5996
    Rebecca
    Gast

    Ik krijg hele tijd fout meldingen de playstore is gestopt kodi reageert niet heb daarvoor gewoon film en dergelijke kunnen kijken na het instellen en nu geeft ie alleen maar foutmeldingen. Help Aub groetjes rebecca

    #6007
    Eddy
    Gast

    Mijn v88 plus doet het maa enkele weken niet meer ( net als mijn 2 vorige) ik probeer te rebooten maar blijft op Android hangen. Hij gaat niet verder. Wat zou ik kunnen proberen oom hem weer aan de praat te krijgen?

    #6065
    Alexander
    Sleutelbeheerder

    Goedemorgen all,

    Voor de mensen waarbij de box helemaal niets meer doet of vast loopt:

    1. Voer een hard reset uit. Dit doe je door het knopje IN de AV-aansluiting (dus in het gat zit onderin een knopje) te drukken. Dan zal de V88 resetten.
    2. blijft jouw V88 hangen, ook na de hard reset, dan heb je een firmware nodig. Voor de V88 (niet PLUS) is hier de firmware-pack (incl. tools) te downloaden: http://www.gearbest.com/blog/download/scishion-v88-firmware-pack-101

    HIER kun je alle V88 related firmwares vinden!
    HOE je een firmware moet updaten moet je even zoeken op Google! – Firmware Flash V88
    http://www.top10tvboxes.com/scishion-tv-box-firmware/

    #6276
    Marten
    Gast

    Beste allemaal,

    Ik heb de V88 geupgrade naar Andoid 6.0
    Dat draait goed.
    Maar ik kan bv er geen Google Drive App opzetten (Playstore zegt: niet compatable .. )
    NPO app en CanalDigitaal App draaien er niet op. Maar wellicht is dat juridisch en moet alles via Kodi?
    Dat zou jammer zijn, want ik heb een abbo bij CanalDigitaal en op mijn tablet en telefoon draait de app prima.

    Is er een manier om deze issues te omzeilen?

    Alvast dank, Marten

    #6294
    Alexander
    Sleutelbeheerder

    Hoi Marten,

    Heb je een link voor de mede-lezers die ook mogelijk willen upgraden naar Android 6.0?
    Je kunt via de browser ook losse APK’s downloaden via bijvoorbeeld http://www.apkmirror.com. Mogelijk kun je dan wel de gewenste programma’s vinden voor de box.

    Grt
    Gadgets From China

    #6295
    Marten
    Gast

    Zeker Alexander: http://www.gearbest.com/tv-box-mini-pc/pp_401684.html
    En dan onder de video ziew je tekst met het woordje it hyperlinked.

    Losse apk’s downloaden en installeren gaat prima, maar de video’s spelen niet af vanwege een DRM probleem (Digital Rights M..)

    vr gr Marten

    #6296
    Marten
    Gast
15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 39)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.

Reacties zijn gesloten.